+421 919 413 112 (PO-PIA 9.00 - 17.00)
Doprava zadarmo na celom SR
Zobrazení: 879
Ray-Ban 2019 – značka, ktorú sprevádzajú emócie |
Ray-Ban je značka, ktorú svet pozná už dlhé desaťročia. Milujú ju rovnako ženy, muži a dôveru si získala aj pre naše deti. Značka Ray-Ban je vyjadrením originality, maximálnej funkčnosti a dokonalej ochrany očí. V rámci poslednej kampane 2019 sa značka Ray-Ban zamerala na ľudské pocity, okamihy života, cesty a zážitky, ktoré nás spájajú. Situácie, ktoré život prináša sú rovnako veselé, ale aj tragické. Vášnivé, ale aj smutné. Toto všetko nás obklopuje, týka sa nás to, žijeme tak.
Ray-Ban vo svojej kampani ukazuje príbehy, ktoré zažívame každý deň. Striedajú sa v nich rozmanité pocity - zraniteľnosť a empatia, vášeň a radosť, dôvera a hrdosť.
A presne o to ide. Ukázať vo svojich modeloch rozmanitosť a autenticitu kultového štýlu značky Ray-Ban. Táto emocionálna kampaň vyjadruje okamihy, ktoré nás spájajú a dotvárajú pocit spolupatričnosti a jedinečnosti. Vyjadruje tiež dlhoročné spojenie spoločnosti Luxottica Group a značky Ray-Ban.
Ikonické slnečné okuliare Ray-Ban sú nezameniteľné svojim rozpoznateľným tvarom a osobným štýlom. Farebná rozmanitosť slnečných okuliarov dáva možnosť bohatého výberu, kde neposledné miesto zohrávajú pocity, ktoré poskytnú záruku autentického zážitku pri nosení tejto značky.
Ray-Ban je značka, ktorú jednoducho sprevádzajú emócie!
zdroj: Luxottica |