Ray-Ban 2019 – značka, ktorú sprevádzajú emócie

 
 
 

+421 919 413 112  (PO-PIA  9.00 - 17.00)

 
 

logo doprava zdarma Doprava zadarmo na celom SR

 
 
 
Úvod > Blog > Ray-Ban 2019 – značka, ktorú sprevádzajú emócie
 
Zobrazení: 116

Ray-Ban 2019 – značka, ktorú sprevádzajú emócie

Ray-Ban je značka, ktorú svet pozná už dlhé desaťročia. Milujú ju rovnako ženy, muži a dôveru si získala aj pre naše deti. Značka Ray-Ban je vyjadrením originality, maximálnej funkčnosti a dokonalej ochrany očí.

V rámci poslednej kampane 2019 sa značka Ray-Ban zamerala na ľudské pocity, okamihy života, cesty a zážitky, ktoré nás spájajú. Situácie, ktoré život prináša sú rovnako veselé, ale aj tragické. Vášnivé, ale aj smutné. Toto všetko nás obklopuje, týka sa nás to, žijeme tak.

 

Ray-Ban vo svojej kampani ukazuje príbehy, ktoré zažívame každý deň. Striedajú sa v nich rozmanité pocity - zraniteľnosť a empatia, vášeň a radosť, dôvera a hrdosť.

 

Ray-Ban Wayfarer RB2140

 

A presne o to ide. Ukázať vo svojich modeloch rozmanitosť a autenticitu kultového štýlu značky Ray-Ban.

Táto emocionálna kampaň vyjadruje okamihy, ktoré nás spájajú a dotvárajú pocit spolupatričnosti a jedinečnosti. Vyjadruje tiež dlhoročné spojenie spoločnosti Luxottica Group a značky Ray-Ban.

 

Ray-Ban Square

 

Ikonické slnečné okuliare Ray-Ban sú nezameniteľné svojim rozpoznateľným tvarom a osobným štýlom. Farebná rozmanitosť slnečných okuliarov dáva možnosť bohatého výberu, kde neposledné miesto zohrávajú pocity, ktoré poskytnú záruku autentického zážitku pri nosení tejto značky.

 

Ray-Ban je značka, ktorú jednoducho sprevádzajú emócie!

 

zdroj: Luxottica

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia